domenica 26 dicembre 2010

سردار پاسدار"درویش شریفی" عامل ایرانی ترور "حریری" در "لامرد" فارس کشته شد!



با درود وخسته نباشید خدمت شما- سردار پاسدار"درویش شریفی" روز تاسوعا در شهرستان "لامرد" فارس بطرز مرموزی به قتل رسید. قتل او از طرف حکومت تصادف رانندگی اعلام شد و خانواده اش حاضر نیستند در این باره دهان باز کنند زیرا تهدید به واکنش حکومتی شده اند.

این قتل در ارتباط است با سفر اخیر امیرقطر به ایران و گفتگو محرمانه وی با علی خامنه ای بر سر دادگاه ترور "رفیق حریری" نخست وزیر اسبق لبنان. سردار شریفی در ترور حریری دست داشت و حدس زده می شود که امیرقطر دردیدار خود با خامنه ای از وی خواسته بود تا وی را بی سر و صدا تحویل دادگاهی بدهد که درباره این ترور در جریان است. خامنه ای حکم این دادگاه را پیشاپیش رد کرد، اما به فاصله چند روز "شریفی" که برای دیدار خانواده اش به "لامرد" رفته بود کشته شد و تا از صورت جلسه دادگاه حریری حذف شود!

حکومت از آن وحشت داشت که شریفی یا خود از ایران گریخته و درباره ترور حریری سخن بگوید و یا در ایران ربوده شده و برای همین اعتراف به خارج از کشور منتقل شود.

سردار شریفی از پاسداران سپاه قدس بود و در عملیات خارج از کشور نقش فعال داشت. بدلیل شرکت در عملیات انفجار "خبر" عربستان دست داشت و در سفر حج امسال در فرودگاه جده شناسائی و بازداشت وباز جویی شده بود. وی تسلط کامل به زبان عربی داشت وحوزه فعالیتش کشورهای عربی و بویژه لبنان بود.


از نامه های دریافتی به پیک نت