mercoledì 8 giugno 2011

تحولات مهم سیاسی بزودی در ایران آغاز می شود

از یک نامه دریافتی
تحولات مهم سیاسی
بزودی در ایران آغاز می شود


نامه ای دریافتی از خوانندگان  سایت پیک نت چند روزی صبر کنیم ببینیم که این گفته ها تا چه حد درست هستند 

با سلام و آشنائی- خواستم به اطلاع شما برسانم که بزودی زندان اوین میزبان شماری از دولتمردان کنونی خواهد شد. بنده اطلاع دارم که از پیش از مراسم 14 و 15 خرداد جلسات مهمی در بیت رهبری تشکیل شده که در آن برخی مشاورین و گاه مقامات گذشته نیز حضور داشته اند. دستور کار این جلسات بررسی کارنامه 3 سال گذشته جمهوری اسلامی بوده است. آقای خامنه ای اطلاعات مهمی را در باره خطر خارجی و تحرکات خائنانه داخلی در این جلسات فاش کرده و خواهان تصمیم گیری جمعی در باره آن شده است.

آقای خامنه ای در برخی از همین جلسات بطور غیر مستقیم اشتباهات خود را پذیرفته اما دلیل آن را اغوای برخی اطرافیان و حامیان دولت ذکر کرده است. من نمی دانم منظور از حامیان دولت چه کسانی بوده و آیا ایشان اسم کسی را هم برده یا نه؟ اما حدس می زنم منظور برخی اعضای شورای نگهبان و مجلس خبرگان باشد. مانند آیت الله محمد یزدی، آیت الله جنتی و شاید کسان دیگری.

درهمین جلسات بر ضرورت برگزاری انتخاباتی که در آن مردم شرکت کنند تاکید شده و آن را یگانه امکان بازگرداندن مشروعیت بین المللی دانسته اند و به همین دلیل جلب اعتماد مردم برای شرکت در انتخابات در صدر نتایج این جلسات قرار داشته است. تصمیم قطعی برای بررسی و معرفی برخی عاملین مستقیم کشتار مردم در حوادث پس از انتخابات و عاملین شکنجه بازداشت شدگان، همچنین بازداشت برخی غارتگران اقتصادی و وابستگان دولت کنونی در کانون بحث بوده است. از آنجا که در میان این عده افرادی از سپاه قرار دارند، تاکنون نظر غالب دراین جلسات برکناری آنها از پست و مقامی بوده که دارند. دراین ارتباط از کسانی نام برده می شود که هنوز باور کردن آن برای شخص من هم دشوار است و به همین دلیل نام آنها را برای شما می نویسم اما از انتشار آن خودداری کنید. از جمع دولتی ها نیز حداقل همانطور که در لیست افراد می خوانید نام 6 چهره بسیار آشنا دیده می شود که قرار است ابتدا برکنار و سپس بازداشت شوند.

برای خنثی سازی هر گونه واکنش انفجاری، ترور و تحرک های مقابله آمیز نیز یک ستاد ویژه تشکیل شده است.