domenica 19 giugno 2011

یک گزارش مهم و لزوم هوشیاری در بالاترین و فیس بوک و سایر سایت های اجتماعی


با درود بر شما- معاونت رسانه ای صدا و سیما یا بخش لجستیک ارتش سایبری، از طرف بیت رهبری بصورت مخفیانه مامور متلاشی کردن تدارکات احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و همچنین زمین گیر کردن او تا پایان این انتخابات شده است.
بودجه این معاونت بصورت مستقیم از بخش سایبری بیت رهبری تامین می شود.
"سیاهکلی" یکی از معرفی شدگان صدا و سیما به بیت رهبری این معاونت را برعهده گرفته است.
در این معاونت شبکه های پنهان اینترنتی به نام "ما"، "شما" و "پایداری" راه اندازی شده که در بخش ویژه خود در حال پاکسازی فیس بوک، یوتیوب، تویتر و درگیر کردن مخاطبان با سوژه های سطحی در سایت بالاترین است.
در شبکه پایداری با ارایه بهترین خدمات مالی به 12 هزار طلبه که ارتباط ارگانیک و منظمی با این معاونت و از این طریق با بیت رهبری دارند، در حال ایجاد فضای جدید انسانی با نام های جعلی و تصاویر غیر واقعی از زنان و دختران و پسران در فیس بوک است و تاکنون بیش از 25 هزار کاربر جعلی در فیس بوک ساخته است.
گروهی از افراد وابسته به بسیج و بیت رهبری در حال اداره سایتی با عنوان "سیاست ما" هستند که قرار است رجانیوز و فارس را پشت سر بگذارد. هدف اصلی این سایت برخورد مستقیم با مخالفان رهبری، رهبران جنبش سبز، تبلیغ ولایتمداری، سیاه نمایی وضع زندگی مردم در کشورهای دیگر جهان، بزرگ نمایی دستاوردهای نظامی و توانمندی های خریداری شده از دیگر کشورها تحت عنوانبومی سازی است.
همچنین دو پزشک وابسته به صدا و سیما نیز سایت "سلامت" را قرار است با سیاست تحقیر زنان و دختران ایرانی و بویژه مسخره کردن آرایش آنها، لباس های مدل غربی و بدحجابی فعال شود.
سایت "زنان" نیز قرار است توسط همسر رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه راه اندازی شود. رویکرد این سایت مخالفت با حقوق زنان و مسایل عمومی جامعه و توجه به مسایل تحریک آمیز قانونی مثل تعدد زوجات و ازدواج زیر سن قانونی خواهد بود.
سایت "موسیقی" نیز که بر خلاف نامش چیزی از موسیقی در آن نیست بازهم به هدف سیاه نمایی فعالیت اهل موسیقی ایرانی راه اندازی خواهد شد.
"دین و معرفت" نیز قرار است تحت مدیریت بخشی از حوزه علمیه راه اندازی شود.
فعالیت این سایت ستیز با تفکرات مخالف رهبر جمهوری اسلامی در دانشگاه ها و چهره های دینی غیر وابسته است.
همه این فعالیت های جدید در صدا و سیما و معاونت رسانه مجازی آن متمرکز شده است. این معاونت در منطقه ای مسکونی در سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج خیابان نهم پلاک 26 بصورت مخفی مستقر است و بزرگترین مرکز سرور شرکت سروش رسانه در طبقه اول آن قرار دارد.