domenica 23 settembre 2012

شایعه وصیت - آرامگاه ابدی حجت الاسلام سید علی خامنه ای


چه خوب است آدم همه کارهایش حساب و کتاب داشته باشد حتی برای بعد از مردن البته من آرزوی بدی برای هیچ کس نمیکنم اما - چه بسا مرگ برای بسیاری رهایی است ! اصلا" کسی چه میداند شاید مردن خیلی هم بهتر از زنده بودن هست کسیکه تا بحال خبرموثقی ازاون دنیا نیاورده


این گنبد و بارگاه مسجد جمکران، در فاصله کمی از شهر قم است. نه تنها تا پیش از انقلاب 57، بلکه در 10 سال اول جمهوری اسلامی هم این گنبد و بارگاه را نساخته بودند که حالا ساخته و شایع است که آقای خامنه ای نیز وصیت کرده او را بعد از مرگ در همین محل دفن کنند!
تمام بهانه برپائی این گنبد و بارگاه اینست که گویا دو چاه در آنجا قرار دارد که امام دوازدهم در آن رفته و غایب شده است. همان افسانه ای که برای پرواز به آسمان عیسی مسیح وجود دارد!
اما، این دو چاه که خشک است و آب ندارد، تا دلتان بخواهد پول دارد. مردم دردمندی که دستشان از همه جا کوتاه است، به امید آن که دستی ازاین دو چاه در آمده و چاره ای برای آب و نان و کار و معیشت و مسکن و بیماری و درمان و پول بیمارستان و هزینه تحصیل بچه ها و... بکند، دردنامه ای نوشته و به این دو چاه می اندازند. آنها که گنبد و بارگاه را علم کرده اند نرخ هر کاغذ عریضه را 50 تومان تعیین کرده اند. چون خانم ها باید چادر کامل داشته باشند، به دردمندان چادر سیاه هم کرایه میدهد. هر چادر 500 تومان!
اگر کسی دستش به دهانش برسد و با اتومبیل به جمکران برود، باید 500 تومان هم پول پارکینگ بدهد!
به این ترتیب، آنها که این بارگاه را ساخته اند از این چاه آب در نمی آورند، بلکه پول در می آورند!


از پیک نت

خبر تکلمیلی که یکی از خوانندگان پیک نت که بنظر بیشتر مطلع هستند را هم در ادامه بیاورم که خبر تکمیل تر بشود

سپاه پاسداران بارگاه
جمکران را هم دراختیار گرفته


سلام- در مورد مطلب مربوط به "آقای خامنه ای قرار است در این گنبد و بارگاه دفن شود" (جمکران) گرچه خالی از حقیقت نیست و شایعات جدی در این باره وجود دارد، بعنوان یک مطلع عرض دیگری هم دارم:

شما با مراجعه به سایت شهرداری قم متوجه می شود که یک اتوبان بسیار وسیع مستقیما از جمکران ـ با کمترین فاصله ـ به حرم حضرت معصومه در دست احداث است که 80 درصد امور آن انجام شده و فاصله 12 کیلومتری قدیم را به حدود 6 کیلومتر تقلیل داده و در یک خط مستقیم قرار دارد که می توان گنبد و بارگاه یک مکان را از مکان دیگر مشاهده نمود. قیمت زمین های اطراف مسجد رشد کرده و یک مجتمع بسیار عظیم توریستی و اسکان توسط سپاه در نزدیکی محل مذکور احداث شده و .... اینها همه حکایت از وجود برنامه هایی وسیع برای مکان مذکور دارد .

اما درباره دو چاه جمکران:

در ابتدا چاهی وجود نداشت. بعدها یک چاه احداث کردند. دیدند مشتری زیاد است دو تاش کردند و الان هم رویش گلدسته و پنچره گذاشته اند. اما این چاه غیبت نیست. چاه غیبت مشهور در شهر سامره عراق است و این چاه را در اصل برای انداختن عریضه و پول درست کردند و فکر کنم مبلغ عریضه دویست تومان شده و از تمامی شهرها مسافران را با یک وعده شام و یک وعده صبحانه به مبلغ هزار تومان می آورند که مابه التفاوت را جمکران می دهد که درآمدش از نذورات و خریدهایی است که مسافر در محل انجام می دهد

.