domenica 4 dicembre 2011

سردار نقدی فرمانده حمله به سفارت و باغ مسکونی قلهک بود

قضیه حمله به سفارت انگلیس مثل اینکه برای آمرانش گران تمام شده که حالا به نوعی آنرا میخواهند به نیروهای خود سر که همه کاره هم هستند نسبت بدهند در این رابطه تحلیلی در باره علت این وبلاگ نویسی و خاطره نویسی عاملان این حرکت را میخوانیم




چند وبلاگ که نویسندگان آنها باصطلاح حزب الهی و بسیجی اند، آغاز به خاطره نویسی در باره حمله به سفارت انگلیس و باغ قهلک (محل مسکونی کارکنان سفارت) کرده اند. خاطره نویسی هائی که در چارچوب صحبت ها و موضع گیری های جدید علی لاریجانی رئیس مجلس- هر حرکتی باید در چارچوب قانون باشد!- صورت می گیرد. این خاطره نویسی ها، به قلم کسانی که در جمع مهاجمان بوده اند، می خواهد اینگونه تبلیغ کند که حمله به سفارت و آن ویرانی که در هر دو محل به بار آمد، فرمان حکومتی نبود و عده ای خودسر که در میان مهاجمان بودند دست به این اعمال زدند. شک نیست که دستور این بازی تازه نیز از همان محلی صادر شده که طراح و هدایت کننده حمله بوده و حالا با این وبلاگ نویسی ها می خواهد شانه خود را از زیر فشار بازتاب جهانی و واکنش داخل حکومتی واقعه بیرون بکشد. تعجیب آور این که سایت خبری بی بی سی نیز این وبلاگ نویسی های امنیتی و هدایت شده را وسیعا بازتاب داده است!

این درحالی است که در سومین پیامی که پیک نت از داخل کشور دریافت داشته، با اطمینان قید شده است: « فرماندهی مستقم حمله به ساختمان سفارت در خیابان فردوسی را شخص سردار نقدی برعهده داشت. او در یک مینی بوس شیشه سیاه، در ضلع جنوبی خیابان کوشک عملیات را با بی سیم رهبری می کرد و آمبولانسی که آن هم با شیشه رنگی در فاصله ای اندک از مینی بوس نقدی و مشرف به سفارت، از عملیات مستقیما فیلمبرداری می کرد و از همانجا به مرکزی که در بیت رهبری قرار دارد فیلم را رله می کرد. در مرحله دوم نیز، ابتدا مینی بوس حامل نقدی محل را به قصد باغ قلهک ترک کرد و متعاقب آن مهاجمینی که با فرمانی که از طریق بی سیم به فرماندهان آنها داده شد، و همگی از کادرهای سازمان بسیج بودند با اتوبوس های مخصوص به باغ قلهک منتقل شدند. همین فرماندهی عملیات و فیلمبرداری در حمله به باغ قلهک نیز تکرار شد. در مدتی که حمله به ساختمان سفارت جریان داشت، شبکه موبایل در منطقه مختل شده بود و ارتباط نقدی با داخل سفارت از طریق بی سیم ویژه بود.»

این گزارش در تناقض کامل است با آنچه بعنوان وبلاگ نویسی مهاجمین بسیج شروع شده و هدف از آن، تلقین و تبلیغ اختلاف در میان مهاجمین و حمله برنامه ریزی نشده به باغ قلهک و همچنین ویرانی به جای مانده از حمله به ساختمان سفارت در خیابان فردوسی است.