sabato 12 maggio 2012

هشدار به خانواده ها قرص های همراه قرص فلج اطفال را قبول نکنید!

تا جائیکه حرف میزنید و خرافات را پخش میکنید حرفی نیست اما با جان بچه های مردم که نمیتوانید بازی کنید


خبرگزاری فارس یک مصاحبه جهانی را روز گذشته منتشر کرد. این مصاحبه مربوط به یک کشف جهانی است که در تهران انجام شده است. چیزی شبیه همان تولید اورانیوم توسط یک دختر بچه در زیر زمین خانه اش که احمدی نژاد در همان ابتدای جنجال هائی که بر سر فعالیت اتمی ایران راه انداخته بود اعلام کرد.

کشف جدید، که بنام یک زوج دانشجو ثبت شده مربوط است به کشف "ژن بی حجابی"!

الهام غلامحسینی و همسرش، رجب فاطم زاده در ارتباط با کشف بزرگ خود به خبرگزاری فارس گفته اند:

«یکی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری، حفظ و رعایت ارزشهای اسلامی در کشور است. روی همین اصل، من و همسرم از سالها قبل به صورت مستمر اقدام به تحقیقات گسترده ای در این زمینه کردیم. اواخر سال هشتاده و سه بود که ما به نتایج بسیار مهمی رسیدیم و تقریبا مطمئن شده بودیم که به زودی ژن عامل بی حجابی را کشف خواهیم کرد. به نهاد ریاست جمهوری(دوران ریاست جمهوری خاتمی) که آن زمان در دست اصلاح طلبان بود مراجعه کردیم و گفتیم که ما چنین تحقیقاتی را دنبال کرده ایم و چیزی تا نتیجه دادن آن هم باقی نمانده و تنها چیزی که از شما میخواهیم این است که اندکی بودجه در اختیار ما قرار بدهید. با کمال تاسف شخص رئیس جمهور وقت، نه تنها کمکی به ما نکرد بلکه دستور به تعطیلی آزمایشگاه و روند تحقیقات داد.

تقریبا یک سالی از این قضیه گذشته بود که یک روز چند نفری از نهاد ریاست جمهوری به خانه ما آمدند. شخصی که بعدا فهمیدم برادر دکتر احمدی نژاد هستند به من گفتند که ما کاملا در جریان تحقیقات گذشته شما هستیم و میدانیم که اصلاح طلبان چه خیانتی در حق شما و کشور کرده اند. برادر رئیس جمهور به من گفتند که شخص دکتر احمدی نژاد خواستار این هستند که ما مجددا تحقیقات خودمان را ادامه بدهیم.

به دستور دکتر احمدی نژاد بلافاصله آزمایشگاهی مدرن با تمامی امکانات در اختیار ما قرار داده شد. ما بلافاصله دست به کار شدیم و در کمتر از یک سال توانستیم ژن عامل بی حجابی را کشف کنیم.



شاید با خود بگوئید پس چرا این قدر دیر این کشف بزرگ اعلام شد؟ در حقیقت کشف ژن عامل بی حجابی دستاورد بزرگی بود اما به تنهایی کافی نبود. ما میخواستیم با کشف این ژن راهی برای خنثی سازی آن پیدا کنیم و همین موضوع هم سبب شد که خبر کشف آن تا به امروز به تاخیر بیفتد و البته امروز با افتخار میگوییم که علاوه بر کشف ژن عامل بی حجابی موفق به ساخت دارویی جهت خنثی سازی آن نیز شده ایم. این دارو فعلا بر روی رده سنی زیر هفت سال آزمایش میشود و چنانچه انتظارات ما را برآورده کرد برای سنین بالاتر نیز ساخته میشود."



خبرگزاری فارس" قابل ذکر است که این دارو به زودی همراه با قطره فلج اطفال در طرحی ملی و به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.



پیک نت: شوخی و یا جدی، از دوران رضا شاه نقل است که یکبار او از دیوانه خانه "امین آباد" تهران بازدید می کند. در میان دیوانه ها پزشکی بوده که خود را به شاه می رساند و مدعی می شود که او را با توطئه همکاران حسودش به دیوانه خانه آورده اند. تحقیقاتی روی داروها دارد و قرص های داروئی می سازد و در دیوانه خانه هم به کار تحقیقاتی اش ادامه میدهد. از آنجا که کسی جرات نداشته، پیش از سئوال رضا شاه از او، دهان بگشاید، همه اطرافیان شاه سکوت می کنند و رضاشاه با عصبانیت و پرخاش به مسئولین دیوانه خانه همراه آن پزشک به اتاقش می رود تا تحقیقاتش را ببیند. پزشک مدعی قوطی کبریت های متعددی داشته که درون آنها قرص های دست ساز خود را نگهداری می کرده است و به شاه نیز توصیه می کند برای جلوگیری از هر نوع بیماری می تواند از آن قرص ها مصرف کند. اطرافیان که دیگر سکوت را جایز نشمرده و بیم داشتند رضا شاه یکی از قرص ها را بخورد، آهسته زیر گوش اعلیحضرت به عرض می رسانند: قربان این دیوانه، هر روز از مدفوعش این حب ها را درست می کند. قبل از انتقال به دیوانه خانه نیز کارش همین بوده و از این قرص ها به بیمارانش میداده که براثر شکایت آنها دستگیر و محاکمه شده و چون دیوانه تشخیص داده می شود به اینجا منتقل می شود.

پیک نت 23 اردیبهشت

Nessun commento:

Posta un commento